Δραστηριότητες 2002-03

Κυριακή, 21 Δεκέμβριος 2008 17:11 ΕΚΦΕ ΠΕΙΡΑΙΑ ΝΙΚΑΙΑΣ
Εκτύπωση

4/11/2002 - 6/11/2002

Εκπαιδευτική συνάντηση των καθηγητών Λυκείων που διδάσκουν το μάθημα της Βιολογίας σε συνεργασία με τούς Σχολικούς Συμβούλους. Κατά την συνάντηση πραγματοποιήθηκε η άσκηση 2 του εργαστηριακού οδηγού Γ΄ Λυκείου Θετ. Κατεύθυνσης με θέμα: «Αντιγραφή και έκφραση της γενετικής πληροφορίας» και έγινε χρήση του μικροσκοπίου επί μονίμου καθώς και επί νωπού παρασκευάσματος.

2/12/2002 - 4/12/2004

Εκπαιδευτική συνάντηση των καθηγητών που διδάσκουν το μάθημα της Χημείας στο Λύκειο σε συνεργασία με τούς Σχολικούς Συμβούλους. Κατά την συνάντηση πραγματοποιήθηκε η άσκηση 2 του εργαστηριακού οδηγού Γ΄ Λυκείου Θετ. Κατεύθυνσης με θέμα: «Υπολογισμός της περιεκτικότητας του ξιδιού σε οξικό οξύ» και έγινε επίδειξη της λειτουργίας και του τρόπου βαθμονόμησης του πεχαμέτρου, το οποίο χρησιμοποιήθηκε στο φαινόμενο εξουδετέρωσης ασθενούς οξέος από ισχυρή βάση.

27/1/2003 - 29/1/2003

Εκπαιδευτική συνάντηση των καθηγητών που διδάσκουν το μάθημα της Φυσικής στο Λύκειο, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Κατά τη συνάντηση μελετήθηκε θεωρητικά και πραγματοποιήθηκε σε μετωπικό εργαστήριο η Άσκηση 4 του εργαστηριακού οδηγού Γ΄ Λυκείου Θετ. ? Τεχν. Κατεύθυνσης με θέμα: «Προσδιορισμός της ροπής αδράνειας κυλίνδρου που κυλίεται σε πλάγιο επίπεδο». Έγινε επίδειξη της άσκησης μέσω του Συστήματος Συγχρονικής Λήψης ? Απεικόνισης (ΣΣΛ-Α).

10/2/2003 - 12/2/2003

Εκπαιδευτική συνάντηση των καθηγητών που διδάσκουν το μάθημα της Φυσικής στο Λύκειο, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Κατά τη συνάντηση μελετήθηκε θεωρητικά και πραγματοποιήθηκε σε μετωπικό εργαστήριο η άσκηση της Φυσικής Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου με θέμα: «Προσδιορισμός της επιτάχυνσης της βαρύτητας g με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς», σύμφωνα με το φύλλο εργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου έγινε επίδειξη της άσκησης μέσω του ΣΣΛ-Α.

3/3/2003

Δειγματική διδασκαλία στους νεοδιορισθέντες Φυσικούς στα πλαίσια της Β΄ φάσης (Φεβρουαρίου ? Μαρτίου 2003) της εισαγωγικής επιμόρφωσης στο ΠΕΚ Πειραιά. Η διδασκαλία εστιάσθηκε στη χρήση της εργαστηριακής άσκησης στη διδακτική διαδικασία με θέμα:

ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ (g) ΜΕ ΤΟ ΑΠΛΟ ΕΚΚΡΕΜΕΣ

 με την βοήθεια του Συστήματος Συγχρονικής Λήψης ? Απεικόνισης